Home again

Nu är jag tillbaka hemma i Umeå bland alla underbara folk. Åh, jag har längtat, det förnekar jag inte! Kom hem natten mot igår efter en trög och jobbig resa, men hem kom jag, så nu ser rummet mitt ut som ett bombnedslag med all packning överallt, haha! Gårdagen ägnades åt rapportskrivande samt inhandlande av föda eftersom kylskåpet gapade tomt. På kvällen blev det massa slapp framför TV:n med både Top Model, CSI och Medium.

Idag har jag varit upp på IKSU för första gången i år och äntligen kirrat mig ett kort, så nu blir det åka av, ska bli så jävla fit till sommaren, mohaha! började redan idag med ett pass Body Pump med Mallan, sen hem och skrev lite till och sen i väg till campus och gick på en liten handledning inför rapporten + opponering. Välbehövligt!


 

Det kommer användas flitigt, iaf efter den här sabla rapporten är klar. Så jag lämnar er nu och återgår till skrivandet, hinner nog med en sida till innan middag ska göras.

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback