Desperate housestudent

Hej hopp, vi drar ett snabbt inlägg!

Idag sken solen, så jag spatserade ut på en promenad i snön, tog faktiskt lite bilder, så bildbomb kommer! Men just nu ska jag fortsätta städa så jag hinner bli någorlunda klar innan handbollen börjar. Till sällskap har jag massa rock på Spotify, men ska snart ändra om till sportradion tror jag och lyssna in matchen mellan Timrå och MoDo, derby vet ni!

Jepp, kort inlägg, like I said!

Åter till städning!

Ciao

 






» Julia

sv; Yes i know! När min pappa gick bort så ville min mamma börja med sån medicin för hon har alltid velat ha en katt, och när pappa gick bort så kände hon att det var något som fattades. Men vi insåg att det var väldigt dyrt så vi hoppade över det ändå.

Jag älskar att röra på mig, speciellt i naturen. Så jag brukar låna grannens hund och gå och springa med den kanske två gånger i veckan. :)



Är det mycket snö uppe i Umeå? :)

2011-01-22 » 16:11:26
» Julia

sv; Det är lugnt. :) Jag förstår det, man blir aldrig riktigt nöjd hehe. Men hunden blir nog glad av att se dig när då åker hem och hälsar på och då får du passa på att mysa tillräckligt med den. :)

Ja absolut smart det kan jag ju göra. :)

2011-01-22 » 17:18:31

jobbar på ica i vännäs :D

2011-01-23 » 00:18:30
» Julia

sv; Hehe förstår det. Men hundar är så underbara för dom blir så glada öavsätt om man varit borta i ett år eller bara 5 minuter hihi. :)

Absolut jag ska titta på dom när dom kommit upp!

2011-01-23 » 03:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback