Dance like this

MY GOD, JAG VILL DANSA!!!

Kollar på Let´s dance just nu och ja...dansmusklerna börjar rycka, fy fasen! Måste pallra mig iväg på zumba en gång till i helgen så jag får skaka lite hehe! I övrigt så komemr jag typ låsa in mig hemma denna helg för massa städning, tvättning och diskning. Men är jag effektiv imorgon kör vi nog lite zumba på söndag, wo to the hooo!

Btw, handboll blir det också, den heliga tiden vet ni!

Lördag 18.00
Sverige - Serbien

Söndag 18.00
Sverige - Kroatien

Jag är heltaggad, det kan nog bli en bra helg trots massa städning!

Nu ska jag fortsätta njuta!

Ciao


 

 






» Julia

sv; Okej den var jätte fin iaf. :) Nej det har jag inte för min mamma är allergiker så tyvärr. Men funderar att köpa en hund när jag flyttat hemifrån. Eller ett tag efter iaf. :)



Zumba är så hemskt roligt, man rör verkligen på hela kroppen och allt är som en lek fast det är träning. Super kul!

2011-01-22 » 03:02:10
» Julia

sv; Okej vad tråkigt, det är jobbigt det där med allergi det är ett stånt hinder för så mycket. :( Katter är så himla fina. Jag väger faktiskt lite emellan hund eller katt. Katter är ju enklare när man bor själv som ung. Men en hund är också bra, jag älskar att röra på mig mycket och det skulle vara perfekt. Hehe det är svårt det där! :)

2011-01-22 » 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback