Bildbomb

Det blev lite sent igår, fastnade framför TV:n och pratade med kompisar på msn...sorry...

Men i alla fall, här komemr lite bilder från gårdagen, alla fotade med min fina lilla digitalkamera som jag börjar älska mer och mer, hihi!

   




Det här gick vansinnigt segt så jag tror jag nöjer mig här, har lite kvar att göra här i min lilla vrå. Hann inte städa klart igår nämligen, men nu ska det fixas och sen ska jag diska och förbereda för min planerade middag som kommer bli jättegod! Sen njuta framför handbollen och kanske göra som Samuel och ta en virre-pinne!

Tills nästa gång, ha en fin söndag!

Ciao

PS. Btw, de flesta bilder är tagna på Öhn här i Umeå, jättefin omgivning! DS.

 






» Julia

sv; Ja det brukar bli så, det är lätt att man fastnar. :)

Oj så mycket snö ni har där uppe. Vi har ju också haft så där mycket snö här nere men den håller på att smälta bort nu. Men det blir säkert kallare och det kommer säkert mer snö här med. :) Mycket vackert är det iaf!

2011-01-23 » 14:28:13

Härliga bilder :)

2011-01-23 » 16:43:14

sv: men eller hur!? Så brutaaaalt gott, verkligen. Och inga konstigheter, bara GOTT!

2011-01-23 » 16:47:59
» Julia

sv; Ja verkligen, men man tröttnar till slut. Det är kul till en början sedan är det bara kul att titta på hehe. :) Jag bor i Stockholm.

2011-01-23 » 17:54:51

åh, vad härligt det låter, jag ska göra det till lunch någon gång :D Älskar all mat egentligen, haha, men ägg är lite extra mycket kärlek för mig ^^

2011-01-23 » 21:27:02
» Julia

sv; Okej vilken tur då eftersom snön stannar oftast längre där uppe. :) Haha va hur menar du nu? :P

2011-01-23 » 22:07:58

Åh gud så vackra bilder! Saknar verkligen snön, jag vill ha mer! :)

2011-01-23 » 22:22:35

Sv: Det förstår jag :)

2011-01-24 » 20:25:25
» Julia

Sv; Gulligt, tack vad glad jag blir. :) Det är ju så, alla är vi olika och helt plötsligt känner vi att det är några som inte alls är som vi trodde. Så det kan vara hehe. Du är också en grym tjej!

2011-01-25 » 00:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback