Årsresumé 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, jag gjorde nog ganska mycket av detta...det största är väl att jag flyttade hemifrån, höhö!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga tror jag...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inga av mina vänner men några i släkten.

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte som stod mig riktigt nära, men det har varit några dödsfall, ja.

5. Vilka länder besökte du?
Jag höll mig hemma i goa Svedala hela året.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite bättre disciplin på mig själv

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj, ingen aning...kommer minnas många datum!

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag faktiskt klarade att flytta ifrån det gamla och välkända och inte bryta ihop.

9. Vad var det största misstaget 2010?
Mitt personliga eller...? I så fall vet jag inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara lite jobbiga förfylningar och halsinfektioner.

11. Vad är det bästa köpet?
3-dagars på Gatufesten, lätt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat skulle jag tro...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig riktigt glad detta år!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"Ju mer vi är tillsammans..."

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och sparat pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tvekat

18. Hur tillbringar du nyår?
Nyår var awesome men slutade lite illa, spenderades med fina flickorna och massa annat folk på Laserhallen

19. Blev du kär i år?
Jepp

20. Favoritprogram på TV?
CSI:NY

21. Bästa boken du läste?
Inte den blekaste...

22. Största musikaliska upptäckten?
Nickelback, på sätt och vis...

23. Något du önskade dig och fick?
Ny kamera och pengar

24. Något du önskade dig men inte fick?
Jo, ganska mycket

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fikade och fick presenter

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett lite bättre boende, men jag ska inte klaga på mitt nuvarande

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svårt...en blandning av det mesta...sportig kanske...?

28. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, träning, min klass och all vår tid tillsammans

29. Vem saknade du?
Min gammo och Nima...och min familj i USA

30. De bästa nya människorna du träffade år 2010?
Mina klasskamrater och faddrar, helt jävla fucking underbara människor! ♥

 



Ciao

 






» malin

du e bra. vi ses snart

2011-01-05 » 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback