What a beautiful day

Hej hopp mina finisar!

Mitt nattinlägg blev fyllt av känslor, men det behövde ventileras för nu känns det så jävla mycket bättre! Idag skiner solen ute och mitt humör skiner ungefär lika mycket. Jag är riktigt glad och positiv idag, och jag kan inte alls förstå varför, men jag välkomnar det med glädje!

Min dag har sett ut som följande hittills: promenad med Malou, sen god brunch, inhandling av mat på Strömpilen och lite allmänt chattande...Skulle egentligen varit nere på Gammliahallen nu och hejat på Fanny som tävlar där idag, men jag känner att idag är en dag som jag vill ha för mig själv (förlåt Fanny!!!) så jag kommer mest göra saker för mig själv idag. Ska snart dra iväg till IKSU och simma några längder följt av lite skönt bastande, sen har jag tänkt göra pannkakor ikväll med grädde och färska bär och bara slappa framför TV:n och Melodifestivalen ikväll.

Hoppas att mina läsare har en lika bra, eller någorlunda bra, dag idag!

Pussar

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback