Valentine's day

Jag lovade ju att berätta om min gårdag, och denna gång ska jag hålla mitt löfte.

Jag hade en föreläsning igår som handlade om estetiska lärprocesser, ska jag vara ärlig så var den lite lätt långtråkig, men lite nytt lärde jag mig allt. Traskade hemöver och gjorde mig lite lunch och packade sedan med mig mina skor och vattenflarra och begav mig till IKSU och gymmade litegrann. Sprang ett tag på löpbandet samt körde ben och bål. Blev såklart kvar längre än jag tänkt så jag fick speeda på lite hem och duscha. Hann precis med bussen ner till stan men såklart så missade jag bussen jag skulle ta därifrån så jag fick vackert gå dit jag skulle.

Vart var det då? Jo, jag skulle hem till min dejt för kvällen som lovat bjuda mig på middag. Kom dit (typ en timme efter då jag sagt att jag skulle komma) och såg hur han hade dukat upp jättefint! Ingen av oss var dock så hungrig just då så vi myste litegrann på hans rum innan vi åt. Efter maten gick vi ut en sväng och bara pratade för att sedan avsluta kvällen med lite Mr. Bean och Family guy. En väldigt mysig alla hjärtans dag om jag får säga det själv!

Imorgon väntar en lab, sen ska jag ner till stan och försöka hitta en ny telefon. Ska försöka träna också, annars kommer jag bli fet, mohaha!

Ha en fortsatt bra tisdagskväll kära läsare!

Ciao


 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback