Sunny one so true, I love you

Soliga hälsningar bloggen!

Solen skiner ute och temperaturen ligger på strax under noll. Fantastiskt väder med andra ord! Jag funderar på att ta en solig promenad innan jag kastar mig över tentan så jag kan samla på mig lite energi. Kommer nog inte gå hela min runda, men runt halva kommer jag nog ta...det brukar gå på drygt en timme, så kan jag ta en kaffe och börja med tentan sen.

Kvällens planer är lite luddiga än så länge, eventuellt ska jag följa med Peter och hans kompisar på nån fest, men det beror på hur jag känenr mig senare, och hur det går med tentan. SKulle å andra sidan vara kul att komam ut och göra nå kul! Gårdagen bjöd ju inte på så mycket kul...eller ja, shoppade litegrann, köpte fem pocket på bokrean och en massa smycken på Ur&Penns rea, kan visa bild senare! Riktigt nödj, 145 gick det på för både böcker och smycken, riktiga kap om ni frågar mig, mohaha!

Nä, nu ska jag röra på mig så jag inte slösar mer tid!

Ha en fantastisk dag, läsare!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback