Stand-by

Hej bloggen!

Uppdateringen har varit usel, igen, och ska jag vara ärlig så kommer den vara det ett tag framöver. Jag har nämligen hamnat i ett skolträsk, eller vad man ska kalla det...har en fet hemtenta att skriva, ett grupparbete till fredag (okej, det är klart, men ändå...) plus två VFU-rapporter och minst en lektionsplanering att hinna med, och allt innan den 5:e mars. Okej, där ljög jag lite, tentan ska inte in förrän den 11:e, men den 5:e åker jag söderut till mitt barndomshem i Sundsvall över veckan och då vill jag helst inte ha något plugg hägrande. Då vill jag bara träffa min älskade familj och mina underbara vänner! ♥

 

Egentligen har jag tusen saker att göra just nu förutom att blogga, men jag tar smällen och tar mig tiden att slänga iväg ett inlägg. Just nu känner jag mig allmänt tjock för jag sitter med en kopp te och en kanelbulle och jag har inte tränat alls idag, uäck liksom! Haha, jag har fan blivit en liten träningsnarkoman sen jag flyttat upp...det trodde jag nog aldrig om mig själv. Men jaja, det ska fixas! Har bokat in mig på body pump imorgon, sen tänkte jag försöka simma lite på morgonen innan jag ska jobba på tentan med några klassisar, sen har jag bokat in mitt favvopass zumba på torsdag och även ett pass body pump som ligger precis innan zumban. Awesome!

Tills vidare så hoppas jag att ni har en fortsatt bra vecka, jag kommer vara begraven i plugg säkerligen fram till söndag minst...men det kanske blir ett inlägg till innan helgen, men jag lovar inget!

Den lyckliga känslan jag hade i helgen har avtagit lite, tack plugg! Haha!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback