Fjällatös

Gomorron, eller god förmiddag blir det nog.

Tisdag idag, ingen skola för mig, men jag ska försöka plugga lite ändå, samt förbereda mig inför praktiken som börjar imorgon. Två dagar denna vecka, sen hela vecka 9 och 11. Spännande indeed!

Jag vet att jag lovade ett inlägg om hur det var på Student Ski, men efter att ha funderat lite så har jag kommit fram till att jag vet inte riktigt om alla inblandade och medverkande på fotona vill vara med här, därför kommer jag bara lägga upp några bilder på omgivningar eller typ på mig själv...av respekt för de andra.

Jag kan i alla fall berätta att jag hade det riktigt jävla kul, men jag är sliten som fan och kroppen fungerar inte riktigt som den ska just nu. Kommer nog ta den här veckan innan allt är som det ska, hehe!

Dagens planer är, förutom plugg, att försöka träna lite samt att jag ska ner till stan och äta lunch med en kille jag träffade förra helgen, ni vet på biljardtävlingen. Han har lovat visa mig lite bra matställen, vilket är bra! Herregud, jag har bott här i ett halvår snart och kan fortfarande knappt några bra restauranger...shame on me!

Nåväl, jag slänger väl upp ett inlägg på eftermiddagen igen, har en lite kul grej att berätta om en dröm jag hade inatt, haha!

Ciao



 








sv: Jo det kan jag förstå, det ligger ju långt upp. :)

Haha vad konstigt, men ibland kan det blir så!

2011-02-08 » 15:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback