Dancing in the dark

Kvällstankar i all ära, ikväll är dom inte positiva.

Jag känner mig ensam, så jävla ensam, och det är så fel! Jag är inte ett dugg ensam, kan inte min sjuka hjärna fatta det? Hur i hela helskotta kan jag känna såhär puckat? F to the U to the C to the K...

Anyhow, positiv grej: åkte längdskidor idag på idrottslektionen på VFU:n och det gick riktigt bra. Det var askul att det gick så bra för jag har nog inte åkt längd sen nian...och sista typ 2 km åkte jag tillsammans med en jättegullig tjej ur klassen! Så man kan väl säga att dagen var ganska bra, solen sken, det var kanske bara -2 grader och ja...ganska okej med andra ord.

Men ja, jag vette fasen...jag är verkligen nere i en svacka nu...hoppas verkligen att det går över snabbt! Annars får jag övertala mamma att vara lite psykolog när jag kommer hem haha!

Aja, nog med tankar...ha en bra kväll!

Ciao








åh, kraaam i ensamheten. Med socker på!



sv: haha neej, nu håller jag på att färga om det, svartbrunt typ :P

2011-03-01 » 21:16:13

sv: ja, mulan tänkte jag också... men hon hade ju inte varit socialt accepterad om det inte vore för att hon först klädde ut sig till man. Och Pocahontas är ju självständig, men däremot är John Smith en mansgris och om jag hade varit hon skulle jag låta farsan klubba ihjäl honom och så hade jag anmält honom för sexuellt övergrepp :P Hon försöker gå och han håller hennes handled och säger att hon inte får gå varpå han kysser henne och hon får slita sig loss och springa därifrån. BLÖÖÖH :/



Jag är lite anti-män just nu ^^

2011-03-02 » 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback