Crying in the rain

Tårarna faller, det gör så ont i mitt bröst,
jag borde varit förberedd, men icke,
varför ska livet vara så svårt, när det borde vara så lätt,
hur ofta ska man behöva känna såhär?
Varför kan inte livet vara lätt,
jag känner det jag känner, men känner jag fel?
Varför kan jag inte känna som jag borde?
Jag älskar det stöd jag får, glöm aldrig det,
jag avgudar dina ord, det kommer jag alltid att göra,
du betyder fortfarande mycket,
men tiderna förändras, det tar tid att ändra sig själv,
hoppas du förstår, för jag älskar dig,
såsom jag älskar så många andra lika dig,
de extra jag hade för dig, kommer sakta tyna bort,
men efter en tid, hoppas jag att jag blir förlåten!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback