Another day in paradise

Hej läsare!

Slänger iväg ett litet inlägg innan jag ska slänga in mig själv i duschen. Idag har jag suttit med lätt huvudvärk hela dagen, men fått en del plugg ur vägen också. Blev klar med grupparbetet imorse och vi övade lite, kommer bli kanon på redovisningen imorgon! Sen gick jag hem för jag upptäckte att jag glömt lås till skåpet på IKSU, när jag ändå var hemma så åt jag lunch också. Sen tillbaka till skolan och lite tentaplugg med fina Mallan, träffade Rickard också, gokillen!

Gick bort till IKSU och tröck mig igenom ett pass Body Pump och mitt favvopass Zumba. Så jag är lagom trött och seg i musklerna nu eftersom jag redan hade ont sen gårdagens pump, simning och beachvolley! Lagom kul att då komma hem och behöva diska innan jag ens kan laga mat...men men, sånt som händer. Lite glad blev jag iaf för jag hämtade ut mitt paket från Nelly.com, trist nog så hade dom fått nå felinfo på lagret, så en av mina grejor kom inte med, typiskt nog den som jag typ såg mest fram emot att få...men men, fick ett par balla brallor iaf, ska testa dom efter jag duschat och se hur dom sitter.

Men nu ska jag gå, ha en bra kväll, folket!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback