X-mas shopping

God eftermiddag bloggen!

Lördag idag och jag har hunnit med en hel del trots att klockan bara är typ tre...

Började morgonen med att hjälpa en stackars bil iväg, stackaren satt helt jävla fast, sen någon timme på IKSU och jobbat på mitt och Jontes gympapass till vår redovisning, musiken är nu klar, känns bra. Sen ilade jag ner på stan och fick med mig en massa julklappar hem + en deodorant till mig själv. Det behövs, min gamla håller på att ta slut.

Så nu är jag hemma igen, sitter med en kopp kaffe och chillar lite. Ska bege mig mot ICA sen och handla litegrann inför morgondagen, hade tänkt baka lite plus att dom har en fyndlåda där med massa julpapper och sånt, kanon för en fattig student! Så imorgon blir det lite plugg, musikanalyser och AFA-inträning, sen blir det bara mys, bak och lite julklappsinslagning. Kan fortfarande inte riktigt greppa dock att det är två veckor till jul, helt sinnes!

Oh well, ha en bra lördag, fina läsare!

Ciao








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback