Lucia

Hej hopp!

Musiken strömmar ur mina sketna datorhögtalare och reggaeton är genren. Håller på att ta det lite chill innan jag ska ge mig iväg och träna. Core control står först på schemat, sen blir det ett pass Cardio training, har aldrig provat det förut, men av beskrivningen att döma är det cirkelträning som gäller. Plus att jag känner hon som har passet, ska bli kul att få se hur hon sköter det, haha!

Ska läsa igenom en liten artikel också till morgondagens seminarium, men det får nog bli efter träningen. Ska svänga förbi ICA också och roffa åt mig en lussebulle, det är ju faktiskt Lucia idag...åh, jag saknar att vara med i Luciatåg...förra året hade vi ju ett eget för kilalrna i klassen, hur kul som helst, men idag har jag varken sett eller hört eller deltagit i något tåg...lite vemodigt, men det är sånt som händer...vill ändå skänka en tanke till min fina vän Christine som är Medelpads Lucia 2011! Hon är bara bäst! ♥

Nä, nu ska jag stänga ner, ha det bra läsare!

Ciao




Min fina Chrisse!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback