I feel good, da-ba-da-ba-da-ba-daaa!

Sitter nere i England på IKSU där vi ska ha nästa lektion om...typ 45 min och kollar på Simon och Jonte som lirar lite bordtennis (har fått lära mig att det är så det benäms nu, inte pingis!). Dagen började med en examination som gick...riktigt bra faktiskt! Känner mig väldigt nöjd, trots att jag glömde bort mig i en av låtarna, men jag tror ingen märkte, hehe!

I alla fall, så sjukt härligt att ha det gjort! Nu har jag inga fler måsten från skolan innan jul och nyår, fy fan vad jag ska chilla och ta det lugnt resten av veckan! Ska bara fixa lite sista klappar och julstäda, sen så...ja, och packa en liten väska till hemresan! På torsdag bär det söderut mot föräldrar, släkt, vänner och ett helmysigt julfirande! Jag längtar sönder!

Men men, mitt batteri börjar bli kort på kräm, så det blir inget längre inlägg denna gång! Skriver nog ihop något när jag kommer hem istället!

Puss och kram på er läsare!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback