Årets sista Umeå-inlägg

God kväll läsare!

Just nu sitter jag i mitt lilla studentrum och skriver mitt sista unlägg från Umeå för detta år. Sedan jag sist skrev har jag varit hemma i Sundsvall hos mina nära och kära och firat en helmysig jul och bara tagit det allmänt lugnt. Har varit hur skönt som helst! Enda minuset är väl att vädret inte riktigt varit på min, eller någon snöälskares, sida då det mest har varit...ja, allt annat än snö. Väldigt tragiskt! Men jag tror att det är påväg snö sa dom på vädret, yippie!!!

I alla fall, åkte tillbaka hit till Umeå på annandagen för att träffa en vän som jag inte träffat på hur jävla länge som helst och det var guld! Hade en kväll på Lottas krog med honom och hans kompis och det var supertrevligt, drack några öl och snackade bara. Skulle ha gymat med honom idag men det blev inte av så jag gav mig iväg själv och plågade mina ben och mina mage lite. Det var skönt efter julens snask och god mat! Träffade även på en klasskompis på IKSU vilket inte gjorde saken direkt sämre.

Men men, imorgon bär det alltså hem till föräldrarna i Sundsvall igen för en lite längre vistelse, vet inte än just hur länge but we'll see I guess! En vecka minst blir det i alla fall. Jag börjar ju faktiskt inte förrän slutet på januari igen men eftersom förädrarna jobbar brorsan börjar skolan igen och kompisarna återvänder till skolan så får vi se om jag vill vara kvar då eller om jag återvänder till norr. Men just nu tänker jag inte så långt fram, nu räcker det med att veta att jag kommer hem igen imorgon och på fredag väntar Himlabadet + spa med mina bästa flickor och en och annan respektive! Sen eventuellt bio med farmor på kvällen, ska bli mysigt! Hon har lovat att ta med mig på nya Sherlock Holmes, kanon!

Aja, nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, sen blir det nog sängen, blir hämtad vid 5 imorgon bitti!

Ha det bra finisar!

Ciao




Ge mig snö!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback