Modelistan

Hej småbarn!

 

Hittade denna lista hos Julia aka Lorissa och tyckte att den verkade lite kul! Jag är verkligen inget modefreak men lite intresse har man väl, annars skulle jag nog gå runt i mjukisbyxor och linne hela dagarna.

Favoritplagg i garderoben just nu: Min grå- och vitrandiga kofta

Byter gärna garderob med:  Käs eller Viktoria, problemet är bara att ingen av dem har samma kroppsbyggnad som mig, haha!

Trivs bäst i: Tunikor och klänningar eller träningskläder

Bästa stiltipset: Klä dig i sånt som passar dig och som du trivs i, vill man ha något nytt kan man kanske bytlåna med kompisar

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, helt klart...även om jag börjar få mer färg i garderoben nu

I höst kommer jag gå klädd i: Stickat och tunikor i mustiga färger och kängor

Men absolut inte i: Päls...har typ alltid tyckt att det är lite för...ja, inte min stil alls...

Jag doftar just nu: Lite lätt svettlukt och sängdamm, haha!

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Bra fråga, just nu ett par nya Converse

Höstens köp: Nya kängor och murriga tunikor

Höstens behåll: Basplagg, som tights, linnen och enfärgade tröjor

Höstens släng: Trasiga underkläder, ehe...

En ideal höstoutfit: MC-inspirerade kängor, lite längre stickad tröja, svarta leggings och smycken

Nu ska jag börja tagga upp inför kvällen, då blir det Drakloppet här i Sundsvall.

Ha en bra dag!

Ciao








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback