Confused

Asså okej, nu blir jag riktigt förvirrad och stressad, underbart!

I början av veckan hade jag ingen bostad, visste inte alls vart jag skulle ta vägen...och nu står (sitter) jag här med typ...tre eventuella boenden! Yay...eller? Jag kan inte sånt här! Somebody help me, vad göra?

 

PS. Jag är fucking helt salig över en sak i alla fall, imorgon börjar True Blood igen!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!! DS.






HAHAHAHAHAH det här måste vara den roligaste bilden jag någonsin sett på dig ;P



sv: jaa, det var verkligen härligt. Lika fin som alltid var du :D

2011-09-04 » 00:33:15

Tack gulle! Jag gillar den också, funderar på att köpa fler så jag kan variera färgen ^^

2011-09-04 » 16:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback