Åka pendeltåg

Nja, men nästan. Sitter på tåget ner till Göteborg för att hälsa på en av mina andra hälfter, min fina Käs. Har lämnat Skövde bakom mig (eller framför egentligen, jag sitter ju bak- och fram, hehe!) och har knappt en timmes resa kvar innan jag får hålla min murva i famnen. Saknar henne som fan! ♥

 

Men snart så...snart! Blir kvar till på måndag och jag kan inte grantera uppdatering under resan, men ni börjar väl bli vana sånt nu? Höhö!

 

Ciao



Jag och Käs i vårat mest naturliga tillstånd, mohaha!


PS. Kommer ni ihåg att jag sa att jag ville klippa mig? Oh well, jag gjorde det...igår! Och det blev riktigt snyggt! Väldigt ovant, då jag inte haft lugg sen första klass, men jag är nöjd! DS.

Uffa, lite mörk...får ta en bättre bild när jag kommer fram till Götet...

 

 






sv: Tack så mycket Madde! :-)



Hmm.. det beror på om det gäller dagen, maten eller nattlivet ;)

2011-08-17 » 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback