11-08-11

Woop woop folk!

Sitter med smet i en skål och kaffe i en kopp, sämre kan man ju ha det! Har bakat banankaka och sitter nu och åtnjuter mig smeten som blev över. Jävla tur att jag ska ner på stan och träna med syssling Johanna om en timme typ. Blir lite styrketräning, tänkte nog mest satsa på bål och armar, tror inte benen orkar så mycket efter gårdagens Draklopp. Det var en rejält tuff bana men jag är jävligt stolt över att jag klarade mig igenom den utan att dö, haha!

Sen funderar jag på att försöka boka klipptid innan jag drar ner till Göteborg, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...vill gärna ha kvar längden som jag har sparat ut nu så länge, och min lugg...men mina lockar verkar dö så fort håret får lite längd, irriterande indeed! Så jag funderar nästan på om det är dags att göra ett lite mer rejält klipp och kapa längderna och satsa på lockarna...typ något liknande dessa:

 

 

Bilden till vänster är kanske i värsta laget, men den till höger? Mja, mja...we´ll see...

 

Vad tycker ni?

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback