Like a virgin...

Nu har jag precis fixat till det sista på min klänning samt provat den med lite av resten av outfiten och jag har konstaterat att jag ser ut som ett tjockt miffo, men det bjuder jag på ikväll...kan vara så att det bara är jag också, har ju trots allt kommit in i den jobbiga perioden på månaden så då känner man sig ju allt annat än snygg. Men jag har fått godkänt av en kompis som tyckte jag såg snygg ut, så jag får väl tro på det, hehe!

Tänkte att ni skulle få kika lite på vad jag ska vara ikväll, som sagt så har vi ju 80-talstema på kvällens sittning och istället för att ta den enkla vägen ut så körde jag all in och tog en outfit från en musikvideo till en av Madonnas stora 80-talshits, nämligen Like a virgin och blev riktigt inspirerad, samt att jag konstaterade att jag hade stora delar av hennes outfit redan. Bara klänningen saknades, men nu är den klar som sagt. Så, kära vänner, jag ger er Madonna!

 



Jag är långt ifrån lika vältränad som denna donna är här, men jag ska ändå försöka bära upp det med stil så gott det går, och attityd! Just nu överväger jag att ta en liten powernap innan jag ska fixa till mig det sista. Måste förbi ICA en sväng också innan jag går till Kicki på förkaka, så ska jag lyckas sova nåt så är det bäst att göra det nu.

Vi hörs och syns, läsare!

Ciao

PS. Det är alltså inte när hon har vita kläder, utan den svarta på gondolen som jag pratar om, hehe! DS.

 






Svar: Tack :D

Hade jag velat att folk skulle veta vart jag köpte mina saker så hade jag skrivit de (:

2011-04-03 » 10:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback