Jag känner mig själv...ibland

Jag är glad att jag känner min kropp hyffsat bra, annars hade jag nog inte suttit här utan legat i sängen och gråtit, haha! Nä men skämt åsido, var ute på en promenad tidigare och hann inte särskilt långt innan jag fick en krypande känsla av kliande och att något var allmänt fel, så jag vände om och återvände till mitt lilla krypin och tryckte i mig lite Atarax. Så nu har det gått över, men istället ägnas mer tid till att fundera ut varför jag har så ont i magen...ja, jag känner min kropp, men därmed inte sagt att den inte kan förvåna mig from time to time...

I alla fall, sitter med en kopp te och värmer magen lite och försöker komma på något vettigt att göra innan jag ska iväg till skolan. Skulle egentligen haft en lektion nu på morgonen men den blev inställd för läraren var sjuk. Lite bra tycker jag, jag är inte alltför pigg efter min Sundsvallsvistelse, som vanligt...det verkar som att varje gång jag åker söderut så kommer jag hem med en eller annan åkomma, är det inte förkylning så är det exem-utbrott...vad bjuds nästa gång, magsjuka?

Men men...man kan inte vara på topp jämnt, som tur är så har jag kortison kvar och den gör verkligen underverk. Det har redan börjat läka nästan till hälften, och det är bara sen igår. Jag ser fortfarande ut lite som en vidbränd salami, men det känns ju bra att det är på rätt väg i alla fall.

Som sista punkt vill jag bara säga att jag ska skriva de punkter som jag missat under helgen, men det blir ikväll tror jag...ha en bra tisdag, läsare!

Ciao

Slänger in en fin bild på mina gofior Linde och Chrisse från i onsdags!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback