Helg för fan!

Hej bloggläsare, ni få som finns, hehe!

Har precis ätit lunch efter en förmiddag med föreläsning och seminarium och taggar för lite träning ikväll/i eftermiddag. Är också extra peppad för jag har helg nu, wohoo! Är ledig imorgon och har inget mer idag, ska väl kanske plugga liiiiite, men jag tror snarare jag ska ägna eftermiddagen åt lite träning, sen ska jag möta upp Malin så ska vi ta oss en liten uppfriskande promenad i solskenet. Ganska nice att det varit soligt väder hela veckan nu, och hyffsade temperaturer. Tror dock att jag kanske kommer lyckas dra på mig någon förkylning för att jag klär av mig för mycket för fort, höhö! Men men, är det sol, då ryker mina kläder...typ.

Men jaja, ska diska undan lite, sen byta om så bär det av bort till IKSU så ska jag träna lite innan jag möter Malin. Och inte att förglömma, det är ju torsdag, det borde ni veta vad det betyder...

Precis: ZUMBA!!!

Ha en fortsatt bra dag, läsare!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback