Har man kul så har man...

Hej hopp!

Jag är uppe ur sängen av okänd anledning och är lätt bakis och har äckligt ont i min mage. Bakfylla + mensvärk är ingen bra kombo alls! Jag hoppas det kan gå över till kvällen, får ta en varm dusch eller nåt...

Hade superkul igår med Julia och massa annat folk, och det har väl satt sina spår idag...men det är smällar man får ta. Kommer bli lugnt ikväll känner jag...aperopå ikväll så är det det jag ska ägna min dag åt, få klar min klänning och fixa mig så jag ser ut som vår älskade Madonna i sina bästa år. Kommer bli grymt!

Men jag får väl önska mina läsare en trevlig dag, bakis eller ej, själv ska jag trycka i mig lite frulle!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback