Day 12 - Bullet your whole day

07.00 - Larmet ringer och jag snoozar så länge jag kan (ungefär till 08.30)

07.07 - Vaknar till av sms

07.13 - Stör mig på att pappa klipper sig med maskinen inne på toan

09.03 - Kliver upp

09.05 - Svarar på sms

10.18 - Går till bussen

10.48 - Kommer till stan, går runt lite och dreglar över bikinis på Stadium

10.57 - Står och väntar på Lovisa, träffar på en släkting som jag inte sett på länge

11.04 - Lovisa kommer skuttandes, ser allmänt stressad och galen ut

11.16 - Vi går och köper mat på Thaivagnen och sitter vid ån i någon timme för att äta

12.07 - Drar med henne på IN och fönstershoppar lite, fingrar på ett linne på Gina Tricot och provar BH på Cubus, konstaterar att den ena är för liten och den andra sitter helkonstigt...

13.20 - Går på ICA och köper muffins till mig och mamma, säger sedan hejdå till Lovisa och åker hem

14.17 - Fikar med mamma

14.30 - Sätter mig i sängen och läser...blir kvar här till pappa kommit hem och vi bestämt middag

18.45 - Åker med pappa på Coop för att handla, det slutar med att jag får plocka i alla varor medan han går på systemet och handlar lite vin

20.15 - Fixar sallad och är DJ medan jag pratar med mamma som fixar resten av middagen

21.03 - Vi sitter till bords och äter middag

21.42 - Vi börjar helt random diskutera lärare, språk och amerikaner för att sedan övergå till at sjunga snapsvisor

22.37 - Sätter mig vid datorn i sängen och försöker få till detta inlägg...

23.17 - Inlägg klart, jag funderar på att sova...

Ciao

 






» L

hahah, galen är jag ((;

2011-04-23 » 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback