Day 08 - A moment you felt the most satisfied with your life

Jag har svårt att vara helt nöjd, jag vet inte om jag någonsin kommer vara det, och jag ser inget problem i att vilja ha mer. Men med det menar jag mest att jag vill må bättre och finnas där bättre för mina nära och kära. Jag kan liksom må ganska bra utan materiella måsten och önskningar.

Men jag kan med lätthet säga att det senaste året har gett mig många tillfällen när jag har käntn mig väldigt tillfreds med livet på olika sätt, både här hemma i Sundsvall och i Umeå och lite på andra ställen. Många gånger har jag också upplevt att jag velat haft det bättre med väder eller nåt liknande, men likt förbannat kännt mig ganska nöjd med min tillvaro och det gillar jag verkligen!

Nedan följer lite bilder från tillfällen jag värdesätter då jag kännt mig väldigt tillfredsställd med tillvaron:

Galna tider med kören SJUng

 

 

Umgänge med mina finaste flickor (dock saknas några...)

 

¨

 

Att få umgås med min überfantastiskt underbara klass! ♥

 

Symbolisk bild för alla lugna stunder då allt känns bara bra...

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback