Day 06 - Write 30 interesting facts about yourself

1. Jag kan röra på min näsa som en kanin

2. Jag dansar eller sjunger varje gång jag hör musik (typ 95% av gångerna iaf)

3. Att flytta till Umeå ligger på min lista över "Mitt livs bästa beslut"

4. Jag är ganska bra på att sjunga

5. Jag dagdrömmer om allt möjligt, ofta!

6. Jag har svårt att lita på människor

7. Jag gillar att fiska

8. Jag har en major crush på Alexander Skarsgård och har haft det sedan jag såg honom i Vingar av glas när jag var...kanske 13-14 år

9. Många som känner mig säger att jag är modig, men jag själv anser mig som ganska feg

10. Jag har en pigmentförändring i nacken i form av en stor vit fläck

11. Jag är allergisk mot kakao och färska tomater, och vissa tvättmedel

12. Jag är väldigt stökig av mig

13. När jag gick i femman lyckades jag förstöra en lampa hos en dåvarande kompis, jag skämdes väldigt mycket...

14. Jag är livrädd att tappa mitt relativt nya underbara självförtroende

15. Jag är väldigt självkritisk

16. Jag tycker fortfarande om att titta på tecknade filmer och leka i lekparker

17. Jag har, enligt min mamma, en ängles tålamod vad gäller småbarn

18. Jag gör nästintill allt för min familj och mina nära vänner

19. Jag älskar min släkt! ♥

 

20. Om jag i framtiden får en dotter ska hon heta Elsa, efter min gammelmormor

 

21. Jag tycker mycket om att titta på folk och deras drag, både kroppsmässigt och i ansiktet

22. Jag har varit i alla Sveriges landskap utom Öland, Gotland och Närke

23. Jag har varit i 8 länder förutom Sverige, nämligen Norge, Finland, Danmark, Spanien, Grekland, Polen, USA och Storbritannien

24. Jag älskar att skriva, både poesi och berättelser

25. Jag gillar att prova ihop olika outfits, men är för feg för att använda dom

26. Jag tänker för mycket

27. Jag är ett kakmonster

28. Jag gillar att laga mat och baka

29. Jag älskar att kramas, men är ofta för rädd för att få dåliga reaktioner så jag gör det sällan trots att jag vill

30. Jag är riktigt bra kompis med ett av mina ex


Det var det, nu blir det dusch och säng, imorgon bitti blir det Core Control och sen gymnastik!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback