Day 05 - A time when you thought about ending your own life

Det här är en ganska känslig punkt...ganska kontroverisell också. Det känns som att det fortfarande är lite tabu på något sätt att prata om att ta sitt eget liv. Men ska jag göra denna lista helt och fullt så ska väl detta göras också.

Jag kan ärligt säga att det finns flera tillfällen då jag inte velat leva, vissa mer seriösa än andra. Men en specifik tid jag kan tänka på direkt är väl höstlovet år...kan det ha varit 2007? Det lovet råkade jag ut för någon typ av allergisk reaktion och under en natt vändes allt upp och ner och när jag vaknade morgonen efter var jag täckt med variga sår som jag klöst upp under natten. Tilläggas bör att jag mådde riktigt illa psykiskt också den här tiden vilket jag tror bidrog en aning.

I alla fall, höstlovet blev ett rent helvete och det tog lång tid innan jag läkte helt, både utanpå och inuti, men med hjälp av massa kortison, vänner, famlij, en utlandsresa och medecinsk solning så läkte jag ihop. Men just det där höstlovet ville jag fan inte leva!

Det var det, jobbigt men sant...jag längtar till morgondagen då jag ska få berätta 30 intressanta saker ni (kanske) inte visste om mig!

Tills dess, ha det gött!

Ciao



Bild från julen 2007 (?), hatar den grovt, men för att visa...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback