Day 02 - Where you´d like to be in 10 years

Om tio år är jag sedan 5 år klar med min utbildning och jobbar på en jättebra skola med ett härligt arbetslag och härliga elever. Jag bor med min sambo/man och har två små barn, helst en pojke och en flicka, men det spelar egentligen ingen roll. Helst bor vi i ett hus vid vattnet eller i en ganska stor lägenhet lagom långt till allt och nära till naturen. Kanske har vi djur, men det är inget jag skyndar med, jag trivs med min lilla familj.

Jag har nära kontakt med mina vänner och hälsar på dem så ofta jag kan, samt familj och släkt. Fritiden ägnas åt det jag har lust med, antingen själv eller tillsammans med min lilla familj eller vänner. Jag lever livet helt enkelt!

Så simpelt, men ändå så underbart! Detta är min framtidsplan, men vis av erfarenhet så vet jag att det långt ifrån alltid blir som man tänkt sig, men som sagt, det här är i alla fall vad jag vill!

Nu ska jag ägna dagen åt att städa mitt rum och diska mina grejor sedan fjällen, ikväll blir det lugnt och ladda inför kommande veckan!

Ha en härlig dag kära läsare!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback