Day 01 - Your current relationship, if single, discuss how single life is

Okej, dag 1.

Jag är singel, har väl officiellt varit det sedan...oktober förra året tror jag. Har haft en kortare 'relation' efter det men jag vet inte om den räknas.

I alla fall, singellivet har både fördelar och nackdelar, liksom det mesta. Det positiva med att vara singel är väl att man kan flirta hej vilt och inte behöva känna sig bunden till en människa, vilket jag kan tycka är härligt ibland, samt att man inte behöver välja bort något. Det jag menar då är väl mest att man inte behöver 'välja bort' pojkvännen för att umgås med sina vänner och vice versa. Har man inte samma umgängeskrets blir detta extra tydligt.

Till det negativa hör i min mening den där fina känslan som kallas kärlek. Det är ljuvligt att vara kär och att veta att det finns någon som är kär i dig tillbaka, älskar dig trots dina brister och fel. Jag själv är nog helt klart en förhållande-brud, men jag föraktar verkligen inte singellivet, jag trivs med hur jag har det just nu, och kommer det någon som får mig att sväva på små moln, ja, då välkomnar jag det!

Det här blev väl ganska kort egentligen, men jag tror jag har gett en bra beskrivning på mina åsikter kring det hela. Skullle vara kul om någon av mina läsare också vill göra denna lista, är nyfiken på hur ni känner för varje fråga! Lämna en kommentar så ska jag läsa!

Signing off!

Ciao

Snygg, sexig och singel!

 






» L

MIN snygga, sexiga singel!!

haha :**

2011-04-11 » 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback