Barbie-Q

Haha okej, inlägget har absolut inget med Barbie att göra, men det lät roligare än att skriva barbeque...

I alla fall, idag är det valborg, alla ska tydligen festa och jag känner mig som världens tråkigaste och ensammaste person för jag har inte alls lust att festa...valborg för mig har typ inneburit god middag med familjen, sen gå och kolla på nån brasa i närheten och sen mest mysa hemma. Har nog bara festat en enda gång på valborg och det avr väl inte jättemycket till fest egentligen...

Men i alla fall, jag ska göra iorning lite pastasallad tror jag för jag ska bort till Elin på grillning ikväll med folk ur klassen innan vi ska bort till campus för att kolla på brasan dom har där. Jag fick kvar en bitt karré från grillningen igår så den får bli min mat ikväll och jag tänkte faktiskt göra fyllda champinjoner för att ha lite mer att äta. Ska stanna på ICA på vägen och köpa nån dricka och kanske lite bröd, men vi får se, dricka ska jag ha i alla fall.

Men jag önskar mina läsare en trevlig valborg, och var försiktig runt elden och med spriten!

Moralkärring, jag vet!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback