30 days challenge

Hej hopp bloggen!

Ledsen att det inte blev något inlägg igår kväll, men jag var så trött att jag bara lyckades göra mat, packa upp det blöta ur väskan och duscha, sen stupade jag i säng och har sovit i nästan 12 timmar, helt sjukt! I alla fall, jag ska ge en kort summering av veckan i ett senare inlägg, samt börja på en ny lite kul lista som jag hittade hos min finis Lovisa, ska bli intressant!

 

Here it is, lite roligare än dom svenska man hittar om jag ska vara ärlig, men jag är lite småförtjust i att fylla i listor över huvud taget, hehe!

 

Men just nu ska jag njuta ev ytterligare en kopp te och sen ta en promenad i solskenet och gå förbi ICA för att handla lite. Ha en bra dag mina läsare!

 

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback