Work out

Tjo tjo bloggen + läsare!

Idag regnar det nå sinnessjukt här i Umeå, ändå lyckades jag plaska mig iväg till IKSU och träna i cirka en timme innan mucklerna sa ifrån. Usch vad lat jag känenr mig, men det är ett tag sedan jag tränade nu, bilket jag säkert kommer få äta upp i morgon i form av träningsvärk. Men som en klasskompis skrev till mig på fejjan: Trist att träna om man inte får någon träningsvärk ju!

Nja, jag vet inte jag...okej, det är skönt att känna att man tränat, det håller jag helt med om, men jag vill verkligen inte uppleva igen dom här gångerna när jag haft träningsvärk som hindrat mig från att sätta mig normalt på en stol utan man ser ut som gamla invalida tant Agda på hemmet. Haha, jag skämtar inte heller, det har hänt. Gissa om mamma min garvade åt mig en gång. Kom in i köket lagom till frukost, satte ena handen på köksbordet, andra på stolsryggen och sedan gled ner i ultrarapid samtidigt som ansiktet förvreds i diverse fula grimaser. Kan ju säga att det blev mycket skrattgrimaser från hennes sida...

Aperopå mamma, jag saknar dig! ♥

Turligt nog så ska jag åka hem i helgen och då kan jag få träffa mor min igen. Det gör dock ont i hjärtat att det blev så konstigt i helgen. Jag känner att jag måste åka hem så jag får med mig alla saker jag behöver, sist när pappa var här upptäckte jag att hälften var glömt hemma...okej, kanske inte hälften, men mycket. Plus att det är ganska mycket annat som händer i helgen, så det överväger det trista faktum att jag missar en nollningsaktivitet på lördagen. Förstå min smärta: jag missar rockfesten!!!

Det suger verkligen kattpiss att det blev shär, men det är inte så mycket att göra åt...jag måste ha grejorna! PLus att i och med att festen var på lördag och inte fredag så kan jag åka hem redan mitt på dagen på fredag efter min lektion, vilket ger mig ytterligare en kväll hemma. Hoppas inte pappa läser det här bara, för det är tänkt som en liten överraskning till honom. Busigt!

Aja, jag ska slå på lite film och mysa lite medan regnet smattrar på rutan, sen får vi se vad som händer.

 

Ciao










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback