Wash me

Hemma igen efter en intressant dag på utbildningen. Började med ett danspass fyllt med jenka, hip-hop, klappramsor och skoj. Fortsatte sedan med att våldgästa de kära beachvolley-planerna med några killar från klassen, vilket gick relativt bra, otroligt hur kul det är att umgås med klassen!

Oops, komiskt nog märkte jag nu att jag skrivit kuk istället för kul...ja, hrm...

Så, fixat!

Anyhow, beachvolleyade (?) mig i en timme, sen blev det en snabb dusch följt av lite lunch och biljettköp till sittningen. Slog mig ner hos de två faddrar som sålde biljetterna och började smaska på min lunch, senare dök även klasskamrater upp titt som tätt för att äta och sällskapa eller köpa biljetter. Drog fram datorn och kikade lite Sparks of insanity för att mentalförbereda inför nästa lektion, en två och en halv timme lång föreläsning om idrottens historia med ett sömnpiller till lärare. Yippie! Men det gick bra, fick reda på lite saker inför vårat seminarium samt till tentan, så helt illa var det inte...även om min block-sida inför denna lektion till 80% består av kludd, tror jag skrivit ner tre saker från föreläsningen, hehe!

Jaa, men vad säger vi? Jag hade lovat min novell idag, men den är inte riktigt klar än, så jag ska skriva lite mer så dyker den väl upp under kvällen förhoppningsvis. Under tiden ska jag tvätta kläder, städa och göra middag...multitasking, here I come!

Ha det bra så höres vi!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback