Theese boots are made for walking

Hej hopp sockertoppar!

Tänkte slänga iväg ett litet inlägg mitt på dagen nu innan jag tar tag i mina sysslor. Dagen ska ägnas åt städning och eventuellt tvättning, beror lite på hur jag hinner med mig. Städningen går väl före, tvätta kan jag göra i morgon, men eftersom mitt lilla krypin ser ut som mitt gamla rum och lite till så känns det som att städning är en bra grej.

Ikväll väntas lite discobowling med klassen och jag är hur pepp som helst! Hörde rykten om att vi ska käka tacos hemma hos någon innan men inte hört något närmare om det. Har snackat med en tjej i klassen som lovade messa om det dök upp något. Like!

Anyhow, till att börja med ska jag ge mig ut på en liten powerwalk hade jag tänkt, känner mig helt såsig och jävlig, har inte en aning om varför, men jag tror nog att en härlig promenad i "efter-regnet" omgivningen kan hjälpa. Om inte anant kanske jag blir piggare av lite frisk luft.

Ha en trevlig dag läsare så hörs vi senare!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback