The way you make me feel

Oh my god!

Har precis upptäckt att det har trillat in lite extra läsare + en till följare på bloglovin. Herregud, det trodde jag aldrig! Gissa om jag blir glad! Välkomna! ♥

Själv har jag precis kommit hem från en liiiite för lång powerwalk. Men musik i öronen och solljus gjorde det hela mycket roligare. I alla fall tills solen försvann. Men då var jag nästan hemma ändå så...svängde förbi ICA också och köpte nytt schampoo och balsam, har tänkt på det länge nu men inte gjort det så jag konstaterade att antingen måste jag köpa det nu, eller så får jag duscha utan att tvätta håret...hrm, lätt val.

För övrigt fick jag ett paket idag, det var också en grej som gjorde mig riktigt glad. Jag hade dock hoppats att det var paketet från Adlibris med mina kursböcker, men ett paket med kläder från Nelly sitter inte fel det heller. Ett par sammetstajts och en stor väst med huva, ursnyggt, och västen är hur mysig som helst. Fick även ett par jeanstights, men de var för små...lite ledsen på ögat blev jag, då jag velat ha ett par riktigt ljusa ett tag nu...så om någon är intresserad av ett par ljusblå tights från Rut m.fl i storlek medium, skicka en kommentar eller nåt, annars åker dom tillbaka inom några dagar.

 

Nu ska jag ta mig en värmande dusch, sen göra mig lite middag, är så hungrig så jag köpte kakor på ICA, men sen ångrade jag mig, så nu får paketet snällt ligga och vänta tills i helgen när mamma kommer. Då kan vi fika lite och mysa!

 

Oh well, ha en bra kväll alla, nya som gamla, läsare! ♥

 

Ciao





Såhär glad är jag för er nya läsare!


PS. Btw, glöm inte att berätta vad ni tycker om min novell, än så länge har bara en kommenterat, blir det inga fler skickar jag slutet bara till henne! DS.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback