Skate

Good morning sunshine!

Solen  är på väg upp över taken på grannarnas hus och jag sitter inne med en kopp te och en macka. Frukost it is! Har tryckt i mig lite fil och flingor också så jag ska orka hela dagen. Tyvärr bär det lite emot att äta nu, vaknade nämligen upp med ont i halsen, känns som att jag har en stor slemboll i svalget som inte vill försvinna. Inte kul, särskilt inte när finsittningen närmar sig. Vill inte vara sjuk då ju!

Men peppar peppar, har druckit lite C-vitamin med enchinaforce i, så jag hoppas det hjälper. Får se till att ha mycket kläder på mig idag så jag inte blir sjukare. Idag ska vi faktiskt åka skridskor! Hyfsat pepp jag är på det! Har lånat mammas hockeyrör så nu ska det nog gå undan minsann, hehe!

Efter det blir det dans igen, sen åker jag väl hem och pluggar lite antar jag. Eller nej vänta, det är fotboll ikväll! Ska knäcka smalbenen på klasskompisar och faddrar i lite nollningsfotboll. Det är väl det enda jag duger till, haha! Elelr jag kanske ska vara måövakt ikväll...we´ll see.

Nä, nu måste jag äta upp och fixa allt. Väskan ska packas, kläder ska bytas och lunchen ska fixas. Ha en revlig dag alla läsare!

Ciao



Sist jag åkte skridskor, förra vintern hemma i Sundsvall!






sv; ja, det blir helt hysteriskt på vintern - neon och sådanat ööööverallt ;)

2010-09-29 » 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback