Run to the hills

Rubriken syftar på vad som dånar i mina sketna laptophögtalare just nu medan jag försöker bringa ordning i mitt lilla krypin till boende. Har packat upp nästan allt, och har precis konstaterat att jag skulle behövt lite mer hyllor, hehe. Men jag ska göra mitt bästa för att proppa in allt i de existerande utrymmen som finns så hoppas jag på att byråerna inte rämnar, haha!

För övrigt så hämtade jag upp lite litteratur idag från en av våra faddrar, så nu har jag lite hum om vad som sägs på våra föreläsningar...hoppas jag i alla fall. Ska se om jag kan låna restrerande från biblioteket nästa helg när jag kommer hem. Ja, ni hörde rätt, jag ska åka hem! Jag längtar verkligen hem nu, även om jag börjar trivas som fisken i vattnet här uppe. Vilket är ett gott tecken. Men ändå, mamma fyllde år i torsdags och det nöp lite i hjärtat att inte kunna vara hemma och fira. Men men, sånt händer antar jag. Hade ju lämnat en present till henne som tydligen var ganska uppskattad.

Anyhow, nu ska jag återgå till städningen, sen får vi se vad som händer. Hade tänkt ge mig ut på en promenad men bara om regnet ger med sig. Vill inte bli blöt i onödan, haha!

Trevlig söndag önskar jag er läsare!

Ciao






sv: Haha absolut ;)

2010-09-12 » 19:48:51

skönt med regniga promenader tycker jag:)

2010-09-12 » 19:52:03

Min cykel har blivit stulen. Håll hårt i din, för de går åt som smör i solsken.

2010-09-13 » 13:32:14

sv: jaa, gör det! Jag blir ledsen typ, jag har förlorat tre cyklar på tre år, trots att jag alltid låser dem :(

2010-09-13 » 19:52:27

Haha! eller hur! nej ingen är som oss ;)

2010-09-13 » 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback