Ready to rock

Tjolahopp gummisnopp!

Nu är jag klarfixad och redo för en helkväll med klassen. Har bara ett problem, vart fan ska jag? Haha!

Oh well, har dragit iväg ett sms till klasskamrater så vi får se vad som händer, det brukar lösa sig till slut. Tills jag får svar roar jag mig med lite webcam-tok och Spotify, funderar på att öppna en cider för att känna lite lördagsstämning...

Tänkte skicka upp lite bilder av vad jag har på mig ikväll, är ganska nöjd, ville inte direkt dra på mig jeans när vi ska bowla. Men om det blir utgång sen så vill jag ju inte direkt se ut som en slashas heller, hehe! Så det blev såhär:

 

 

 

 

Röda strumpbyxor - H&M

Svarta håliga strumpbyxor - Åhlens

Svart klänning - Indiska

Armband - BikBok

Ringar - presenter

Örhängen - Ur&Penn


Hehe, lite modebloggare kanske jag har i mig...Anyhow, önskar mina läsare en trevlig kväll!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback