Karatefylla

Hej hopp...

För det första: Jag fryser...trodde aldrig jag skulle göra det, men det gör jag...i alla fall om magen...

För det andra: Jag tror seriöst att jag är dyngfull! Utan en droppe sprit...


Okej, förklaringen till andra punkten sammanfattas i två ord: Irländsk julafton...Ni vet den där leken där man ska springa fram till en punkt (oftast med en pinne) och sen snurra X antal varv och sedan kuta tillbaka till sitt eget lag...Jag mår fortfarande illa, trots att det är snart en och en halv timme sen vi gjorde det!

Anyhow, det gör inget riktigt, för mitt lag vann hela skiten, samt hela 5-kampen som utspelade sig. Detta var en del i vår nollning och det var askul, om man bortser från illamåendet. Nästa grej väntar på fredag, då blir det surströmmingsfest med spex och skoj.

Okej, inte så händelserikt inlägg, men wtf, vem bryr sig? Jag mår illa, cut me some slack!

Ha en bra kväll alla andra så får vi se om jag är pigg nog att skriva imorgon igen.

Ciao

Sliten tjej punkt nu...






Jodå, very intelligent!! haha :D löv jo too mongow <3

2010-09-09 » 12:37:38

vem är det som håller i din inspark? :D

2010-09-09 » 13:42:07

Var du med på myskvällen med Tuff och Hectos nere på Nydala? :)

2010-09-09 » 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback