Go fish

Fredagshälsningar från ett soligt Umeå!

Jag sitter just nu och piffar till mig litegrann med lite musik och en kall cider som sällskap. Ikväll är det dags för ytterligare en nollningsaktivitet, jag är peppad! Det vankas sittning, och inte vilken som helst, nämligen surströmmingssittning...BLÄ! Har aldrig tyckt om det, varken smaken eller lukten eller åsynen av det. Och ja, jag har smakat det, så jag ljuger inte när jag säger det. Tur att det finns alternativ, hehe!

Anyhow, första cidern är öppnad och jag ska bringa lite ordning på mina klor innan jag sätter igång med ansiktet och sätter sista piffen på håret. Outfit blir ganska enkelt eftersom vi måste ha våra fina nollningströjor på oss, alltså behöver jag bara bestämma om jag ska ha höga klackar eller köra på mina converse som vanligt...eller mina svarta ballerinapjucks. We´ll see...vad tycker ni, mina få läsare?

Nä, nu måste jag nog sätta lite fart, annars kommer jag bli kvar här hela kvällen.

 

Ha en underbar fredagskväll allihopa!

 

Ciao








Heels OF COURSE! :D

2010-09-10 » 17:09:42

jag hade feber, så jag satt mest vid ett bord och tittade på. Dock var jag sist att gå därifrån ;P

2010-09-10 » 20:05:33

det tror jag väl inte, det blev ju lite uppdelat! Men det var sjukt kul att se när ny var ynkar och slemmonster ;D

2010-09-11 » 16:18:40

det var en himla söt bild på dig!



sv: ja, haha, det var så himla kul att se;)

2010-09-11 » 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback