Brazil

Forza Brazil!

Ja, för er som inte förstod varför, så ska jag berätta. Är hemma sedan ca en timme tillbaka efter en liten fotbollsturnering med resten av nollorna och faddrarna. Jag tillhörde Brasiliens lag och vi vann hela skiten, mohahaha! Jag är noll fotbollstalang så jag var ganska nöjd med att känna stämningen och att någon gång få röra i bollen. Lyckades dock med lite trix, hehe!

 

Nu ska duschen intagas så jag kan få bort färgen jag har kletad i ansiktet, sen blir det nog en mysig TV-kväll för mig, eventuellt lite läsning!

 

Trevlig kväll alla läsare!

 

Ciao

 

 






Jag hängde med Magnus och Samuel igår, visst är det generalerna hos er? Oerhört trevlig grabbar :)

2010-09-30 » 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback