Allstar

Hehe, oopsi, ingen blogg på sex dagar...

Hade tänkt blogga i måndags innan vi drog ut på FIDO, men det blev så stressigt och blev så himla trött att det helt enkelt inte blev av...men ja, får väl försöka blogga mycket i helgen som kompensation.

Just nu håller jag på att plugga faktiskt, känns lite skumt, vi har inte haft så mycket plugg att göra nu första veckorna. Men i alla fall, ska skriva klart och sen skicka till en klasskompis så ska vi bestämma tillsammans hur det ser ut, om vi ska förändra något etc. Jag tror att det inte behövs, men det är ju alltid bra att ha flera åsikter. Sen ska jag häva mig in i duschen och fixa mig lite, mitt hår luktar fortfarande rök och svetten är kvar sen dagens lektioner. Vi får väl se om det går att göra något bra med mitt face idag, är sagolikt torr på överläppen och runt mina ögon, kan inte fatta varför det blir så! Sen drar jag till min älskling och möter upp hans kompis Tommy med flickvän och så drar vi oss ner på Allstar för middag och lite hockey. Timrå spelar och jag hoppas på en vinst! Det skulle lyfta mitt humör ordentligt, har haft ett irriterande och långt samtal med CSN nu på eftermiddagen så humöret är inte direkt på topp...fast jag kommer nog bli glad bara av att få pussa på min baby! ♥

 

Anyhow, har inte direkt så mycket att säga mer än att jag önskar alla en trevlig kväll!

 

FORZA TIMRÅ!!!

 

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback