What a wonderful world

God kväll Sverige, och övriga världen!

Idag har jag haft en suverän dag, en av dom bästa tror jag sen jag flyttade hit. Okej, det avr kanske att ta i, men jävligt bra har den varit. Jag har spenderat den med mina kära farföräldrar som kom hit på lunch, sen åkte vi ner på stan och jag fick tillskott till mitt boende i form av grytunderlägg, disktrasor och lite annat. Dessutom fylldes mitt skafferi på kraftigt...farmödrar ni vet...

I alla fall, på stan så hittade jag jättegrymma grejor, så nu är min halloweenkostym komplett, och jag är sjukt nöjd! Vad jag ska vara får ni se senare, men åååh, jag är supertaggad! Hittade även lite presenter till diverse människor och lite annat smått och gott. Har precis fixat till min klänning inför helgen så den sitter bra, beställde för stor storlek och har inte hunnit skicka tillbaka den...typiskt mig!

Middag blev buffé på Eastern Palace, följt av lite softande på farföräldrarnas hotellrum framför TV:n gloendes på EM-kvalet i handboll för herrar, Sverige-Montenegro. Matchen slutade med svensk vinst efter en riktig berg- och dalbana av spel. Det är så det ska vara, alltid match!

Men ja, funderar på att gå och sova nu, ska bara packa ihop symaskinen och plocka undan lite! Imorgon väntar en lektion på schemat, sen lite plugg och sen åker jag hem till kära Sundsvall för att träffa mina flickor och fira pappa!

Så jag säger tack och godnatt!

Ciao









aw va söt haha :D

2010-10-28 » 23:48:52

sv: ja, vad synd! Det är med hectos styrelse jag ska ut, men vore kul att träffa dig mer :)

2010-10-29 » 01:12:26

sv: nej det räknar jag med, att du stannar ett tag till ^^ Min sambo tar examen till våren, så jag är lite orolig att han inte ska få jobb tillräckligt nära. Orkar inte flytta och orkar inte vara ifrån honom :P

2010-10-29 » 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback