The show must go on

Kärlek! ♥

 

Det finns många typer av kärlek, den till din partner, till familjen, till ett djur...sen finns det en sorts kärlek som överskrider det mesta (okej, nästan) och det är den till vänner. I mitt fall är det till mina vänner i Sundsvall, och i Göteborg (KÄS!), men jag har insett att det finns kärlek till alla här uppe i Umeå också, alla underbara människor som finns här och som jag har lärt känna sedan flytten hit. Awesome är ett ord som liksom inte riktigt täcker upp det, så jag säger bara PURE FUCKING LOVE!

Idag hade vi bollspelsbas som första lektion, sen var det dags för det som jag tror alla har taggat för hela veckan, nämligen showcase! Alla var helt suveräna och jag längtar sjukt tills vi får chans att göra något sånt här igen. Min grupp var mest awesome, haha, men det säger jag bara...säger vi...

Anyhow, ikväll väntar party hos Malin med bikinitema. Eftersom det är minusgrader ute så kändes bikini med sarong till ganska uteslutet, men jag är ändå nöjd med mitt utseende. Ja, för en gångs skull så tycker jag faktiskt att jag ser riktigt snygg ut. Och det händer inte ofta kan jag lova! Måste vara den härliga atmosfären här i Umeå! Så jag ska piffa till mig det sista och sen hämta Patrik och möta tjejerna så gör vi gemensam resa ner till stan och Mallans place! Så får vi se vart kvällen leder. Eftersom min kamera fortfarande är spårlöst försvunnen så ska jag försöka tigga till mig lite bilder från alla som har kamera ikväll, hehe!

Aja, det var väl det jag hade att säga just nu. Ha en underbar fredagskväll alla finisar!

Ciao



VAD GÖR VI??? NU KÖR VI!!!








Gör det! :)



Vad händer nu i helgen då :)?

2010-10-16 » 12:09:30

sv: haha nice! Ja smsen är en ganska stor del av räkningen ;) USCH VAD HEMSKT :|

2010-10-16 » 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback