Tea time

Hemma i mitt rum efter seminariumet, som för övrigt gick ganska bra, blev lite stressigt bara för vi pratade lite för mycket om de första kapitlen så jag fick speed-snacka igenom mina kapitel. Lite trist, men sånt är livet. Blev nog mest jobbigt för dom andra som inte läst dom kapitlen, hehe! Hade för övrigt inte full koncentration kan jag erkänna, men men...

Nu ska jag sätta mig i min ena fåtölj med en kopp te och kanske plugga lite...med STOR betoning på kanske! Kommer sluta med att jag fastnar framför TV:n som vanligt, hehe!

Aja, jag sätter punkt här för tillfället.

Ciao

Dagens te-val!






Jag har inte öppnat en bok på hela dagen. Jag är kass på att plugga.. BLAHAHAHA vad less jag är ;P

2010-10-26 » 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback