Taco night

Har precis förnyat mitt utseende en aning genom att platta min kalufs och ska nu göra mig redo att besöka Mallan igen. Helt spontant kom vi på att vi skulle ha tacokväll alla tjejer i klassen och det var en hit! Så jag ska ge mig iväg och köpa lite tacobröd till kvällen, sen tar jag bussen ner till stan. Hade tänkt cykla, men efter färden hem från IKSU när jag höll på att stå på näsan några gånger så tror jag cykeln får vila ikväll. Måste skaffa dubbdäck om jag ska kunna cykla i vinter...

Anyhow, så jag lär väl inte uppdatera så mycket mer idag, kanske blir lite lite imorgon också, då min farmor och farfar kommer på besök. Men det får vi se...tills dess, ha en bra onsdagskväll!

Ciao








Har du rakt eller lockigt hår? På riktigt alltså? :)

2010-10-27 » 19:42:01

sv: okej. Jag vill också ha lockigt! Jag har helt sjukt platt... kanske måste köpa locktång :)

2010-10-28 » 11:55:08

sv: ja jag får nog göra det. Eller jag vet inte, måste nog spara ut lite längre hår först, om jag lockar det nu kommer det bli jättekort ^^

2010-10-28 » 14:54:27

ja, jag tror faktiskt att Néa har en locktång. Kanske ska låna hennes!



skulle du hem i helgen eller? Annars vore det kul om du kom till NH imorgon :D

2010-10-28 » 19:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback