Study hoe

God eftermiddag/kväll mina läsare!




Dagens bakning kan tyvärr inte visas upp eftersom jag fick stressa iväg på lite tok och lite ärenden så mina fina "tutt-muffins" får helt enkelt låta bli att förevigas. Men goda blev dom, det kan jag intyga. Sockerkaksmuffins med rosa glasyr och gelehallon på toppen, precis som ett litet bröst. Fick lite inspiration av att det faktiskt är bröstcancermånad nu.

Anyhow, nu ska jag på allvar sätta igång att plugga, har ett arbete som ska vara klart på tisdag och eftersom det inte kommer bli så mycket pluggande i helgen så är det bäst att få undan så mycket jag kan ikväll. Eller ja, nu innan middagen, sen ska jag väl försöka ägna lite tid åt min familj också!

Men jag önskar alla läsare en trevlig fredagkväll! Glöm för tusan inte att det är fredagsmys ikväll!!!

Ciao






ja, haha jag förstår det :D Jag kom på att jag har en morbror i Gävle också. Men resten är i Umeå och Stockholm. Ganska skönt :)

2010-10-08 » 19:41:46

jag vet faktiskt inte, har stulit det av min mamma. Men I love it :D Kan kika sedan när det inte ligger i tvätten ;)

2010-10-09 » 19:43:09

Tack snälla :)



härligt med bröstmuffins, om jag ska baka i veckan så är det sådana det blir :)

2010-10-10 » 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback