Studiebreak

Hej hopp igen!

Jag fick nog av min hemmiljö efter typ 5 minuters plugg, så jag tog en dusch och masade mig ner på stan för att sätta mig på ett fik och plugga. Det gick väl...hyffsat! Satt i ett hörn med en latté och en bit morotskaka och pluggade idrottshistoria. Problemet med idrottshistoria är att det är liiiiite tråkigt! Missförstå mig rätt nu, jag är faktiskt en sucker för historia, älskar det! Men det här är inte lika kul som att läsa om forna civilisationer och spännande saker som hände förr. Eller okej, lite kul är det att läsa om hur idrotten sett ut i Sverige sedan 1800-talet, men alltså, måste man ha så mycket annat prat emellan? *suck*

Men nu har jag tuggat mig igenom ett av de två kapitlen jag ska läsa, och nu ska jag verkligen ta tag i det sista också, annars är jag nog körd!

 

Jo, btw, efter jag fikat och fått nog av boken så sprang jag lite på stan för att hitta en present till pappa min, han fyller ju år 1:a november så jag ska hem nästa helg och fira honom. Hittade ett grymt kort och kom på världens bästa idé till present, yippie! Ska försöka färdigställa detta imorgon så jag har det klart tills jag ska hem. Väl påväg till bussen fastnade jag på MVG-gallerian och där hade dom modevisning för smycken! Så himla kul! Motstod dock frestelsen att springa till Glitter och shoppa, men stannade på en annan affär och hittade en ultimat julklapp till min lillebror! Yeez alltså, nu har jag hittat julklapp till både mamma och brorsan och det är inte ens november. Jag är en konstig människa, haha!

 

Anyow, ganska nöjd med min dag ändå, även om jag borde ha pluggat lite mer, men det får jag väl ta igen nu. Ha en trevlig kväll läsare!

 

Ciao



Haha, det ser ut som att jag är förlamad i ena sidan av ansiktet!!!






SV: haha, känns skönt att vi är två iaf :)



Vad händer ikväll :)?

2010-10-23 » 19:42:45

ja jag pluggar också. Eller uppenbarligen inte eftersom jag sitter här och svarar på kommentarer... men jag borde. Har MEEEEGATENTA 2/11. Verkligen dags att ta tag i sitt liv ;P

2010-10-23 » 22:16:32

sv: HA coolt! Jag misstänkte att det var nåt sånt, men jag var inte säker :D



Jag saknar dig med!!! :( <3

2010-10-24 » 13:01:50

sv: höhö nä (A) men majoriteten var frukt! (A)

FÅr ta och testa nångång ;)

2010-10-24 » 13:18:42

verkligen, man lär sig inte mer av att sitta med huvudet snurrande :)

2010-10-24 » 14:53:00

åh ja, det är så himla skönt :) Nu ska jag dock fortsätta med min bok. Utbildning, arbete och medborgarskap... yeeeey

2010-10-24 » 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback